אמנת השירות

צ'ויס סוכנות לביטוח מתחייבת

לנהוג בהגינות והוגנות תוך מתן כבוד לכל לקוח ולכל פנייה באשר היא.

לנהוג לפי תפיסת שירות ייחודית המשלבת בין היכרות וליווי אישי, מקצועיות ושקיפות מלאה מול לקוחותינו.

לטפל בפניה של כל לקוח ולהעניק לה מענה מקצועי ומדויק בפרקי הזמן המוגדרים מטה ובהתאמה לחוזר השירות.

לספק ללקוח מענה ראשוני בהקדם האפשרי ולכל המאוחר תוך 2 ימי עסקים, ממועד קבלת ותיעוד פנייתו.

למסור ללקוח, כל אישור או מסמך תוך 7 ימי עסקים מיום קבלת פנייתו בכתב ובכפוף לקיומו של מסמך זה בסוכנות.

לספק ללקוח מענה ענייני לפנייתו בהקדם האפשרי ולכל הפחות לשוחח עמו ו/או לתאם עמו פגישה לבקשתו, וזאת תוך 7 ימי עסקים לכל המאוחר.

למסור ללקוח מידע אודות זכויותיו בנושא תביעות לתגמולי ביטוח ולהביא לידיעתו את דרכי הפעולה העומדות בפניו להליך יישוב תביעות.

/ 5.

שתף עמוד:

make a choice

MAKE A CHOICE

דילוג לתוכן