בדיקת תיק הביטוח

הגיע הזמן לעשות סדר בתיק הביטוח, בואו נגלה למה ?

תיק הביטוח הוא תחום רגיש ובאותה נשימה מעט מבלבל ואפרורי. רבים נמנעים לבדוק אותו ומעדיפים שיעלה אבק אי שם במדף הגבוה. אפשר כמובן להבין אותם, הרי מרביתנו לא בקיאים בסעיפים הקטנים ולא יודעים האם הביטוח אכן מתאים לנו באופן אישי והאם התעריפים אכן הוגנים.

אולם, חשוב להבין שעם הזמן דברים משתנים בתחום, כדוגמת רפורמות חדשות היוצרות תחרות בשוק, תיקוני חוק שיצרו מהפכות, תוכניות עדכניות וגמישות יותר, מגוון כיסויים חדשים ועוד. אם כך, בדיקת תיק הביטוח תאפשר לנו ליהנות מכל השינויים החדשים בתחום וגם מתעריפים נמוכים יותר.

איך עושים את זה?

בדיקת תיק הביטוח אינה מורכבת, ונראה כי קיימים אמצעים העשויים להקל עלינו לבצע את הבדיקה. לדוגמה, רשות שוק ההון והביטוח השיקה את "הר הביטוח" המאפשר לכל אדם לאתר את הביטוחים הנמצאים על שמו בכמה פעולות פשוטת, מה שיכול להראות לו את התמונה המלאה הכוללת את רשימת הביטוחים הקיימים על שמו ללא עלות כספית.

מנינו בפניכם את כל היתרונות של בדיקת תיק הביטוח

הזדמנות לבחון את עלויות הביטוחים הקיימים.

לבחון אופציות זולות יותר מבלי לפגוע בתנאים ובכיסויים.

הזדמנות לבדוק אם כל בני המשפחה מכוסים בפוליסות השונות.

לאתר כפל ביטוחי שנפוץ מאוד בעיקר בביטוחי בריאות, חיים ותאונות אישיות.

לבחון האם ניתן להחליף לתוכניות טובות יותר.

להבין האם הרפורמות יכולות להטיב עם התנאים והעלויות.

לבחון האם קיימים חוסרים בביטוח ולקבל החלטה האם להשלים או לא.

CHOICE סוכנות לביטוח מזמינה אתכם לפגישה אישית ומקצועית עם סוכן ביטוח, על מנת לבדוק את הביטוחים השונים ולמצוא אלטרנטיבות טובות יותר. התהליך נעשה במקצועיות רבה, תוך מתן ייעוץ מקצועי וסיוע בקבלת ההחלטות הטובות ביותר עבורכם.

לתיאום פגישה >>>

make a choice

MAKE A CHOICE

דילוג לתוכן