ביטוח תאונות אישיות

תאונות, נפילות וחבלות יכולות לקרות לכל אחד ובכל מקום, ולכן תמיד טוב שיש ביטוח המעניק יציבות כלכלית גם בזמנים לא צפויים. ביטוח תאונות אישיות הוא כיסוי משלים לכלל הביטוחים הקיימים, כמו תוספת לביטוח בריאות, ביטוח מנהלים וכו', ולכן מומלץ לרכוש אותו בנוסף לביטוחים הקיימים.

מהו ביטוח תאונות אישיות?

ביטוח תאונות אישיות מעניק פיצוי כספי במקרה רפואי שנגרם עקב נפילה, חבלה, תאונת דרכים וכו'. תאונות אלה יכולות לגרום לבור כלכלי שנוצר עקב אובדן כושר עבודה, נכות, אשפוז וכו', שנגרמו כתוצאה מהתאונה. מובן שלכל אלה מצטרפות הוצאות כספיות גבוהות כדוגמת רכישת ציוד רפואי יקר, נסיעות לטיפולים, ימי אשפוז ובקיצור ההוצאות עולות וההכנסות קטנות. ביטוח תאונות אישיות נכנס לתמונה במקרה זה ומעניק פיצוי כספי המשמש כעוגן כלכלי איתן.

הכיסויים הניתנים במסגרת ביטוח תאונות אישיות

  • כיסוי במקרה של מוות.
  • כיסוי לנכות חלקית או מלאה.
  • כיסוי לשברים וכוויות.
  • פיצוי יומי במקרה של אשפוז בבית החולים.
  • פיצוי כספי במקרה של מצב סיעודי.
  • כיסוי לניתוחים פלסטיים שנגרמו כתוצאה מתאונה.

היתרונות הבולטים של ביטוח תאונות אישיות

ביטוח תאונות אישיות ניתן גם ככפל ביטוחי, כלומר גם אם ניתן פיצוי ממקור נוסף, ניתן לקבל כפל, מה שאינו קיים בביטוחים אחרים. כמו כן, ניתן להוסיף לפוליסה כיסויים נוספים בתשלום כמו כיסוי לרכיבה עם כלי רכב דו גלגליים, כיסוי לספורט אתגרי ועוד.

CHOICE סוכנות לביטוח מזמינה אתכם לפגישה אישית ומקצועית עם סוכן ביטוח, על מנת לבחון את האלטרנטיבות השונות ולהציע ביטוח תאונות אישיות המתאים עבורכם באופן אישי. צוות הסוכנות זמין לרשותכם תמיד ומעמיד מערך תביעות מקצועי הנלחם בשבילכם בשעת האמת.

לתיאום פגישה וקבלת הצעה >>>

make a choice

MAKE A CHOICE

דילוג לתוכן