ביטוח מחלות קשות

ביטוח גילוי מחלות קשות משמש כעוגן כלכלי איתן במקרה של גילוי מחלה קשה. הביטוח מעניק פיצוי כספי על פי הסכום שנקבע מראש בתנאי הפוליסה, וזאת בעת גילוי מחלה קשה ובהתאם לרשימת המחלות המורחבת המופיעה בתנאי הפוליסה.

למה כל כך חשוב לרכוש ביטוח מחלות קשות?

מקרה של גילוי מחלה מטלטל את כל המשפחה. באופן טבעי אנו נמצאים לצד החולה ומטפלים בו, מה שגורם גם לאובדן הכנסתו של החולה וגם לאובדן ההכנסה של המטפלים בו. מלבד זאת, ההוצאות נעשות כבדות יותר, לדוגמה הצורך לנסוע לטיפולים, שירותי בייבי סיטר לילדים, רכישת אביזרים רפואיים שונים, תרופות יקרות, טיסות לחו"ל במקרים מסוימים ותשלומים שוטפים של אחזקת הבית.

היתרון הבולט של ביטוח מחלות קשות

מחלות קשות לצערנו יכולות לקרות בכל גיל, ולכן פיצוי כספי יכול להציל את המשפחה ולמנוע קריסה כלכלית. חשוב להבין שבשונה מביטוחים אחרים, ביטוח מחלות קשות הוא פיצוי ולא שיפוי, כלומר מקבלים פיצוי כספי בעת הגילוי ולא שיפוי (החזר הוצאות) כפי שנהוג בביטוחים אחרים.

CHOICE סוכנות לביטוח מזמינה אתכם לפגישה אישית ומקצועית עם סוכן ביטוח, על מנת לבחון את האלטרנטיבות השונות ולהציע ביטוח תאונות אישיות המתאים עבורכם באופן אישי. צוות הסוכנות זמין לרשותכם תמיד ומעמיד מערך תביעות מקצועי הנלחם בשבילכם בשעת האמת.

לתיאום פגישה וקבלת הצעה >>>

make a choice

MAKE A CHOICE

דילוג לתוכן