איתור כספי נפטרים

בשנת 2016 הצטרף בנק ישראל לתוכנית הר הכסף של משרד האוצר, במטרה לאפשר לקרובי משפחה לאתר כספים אבודים של נפטרים. כיום קיימים כחצי מיליון חשבונות רדומים שאינם פעילים, ולכן הממשק נועד לאפשר לקרובי משפחה לאתר כספים ממקורות שונים כמו מחשבונות בנק, חסכונות פנסיוניים, תוכניות ביטוח שונות ועוד.

חשוב להבין כי מדבר במהפכה של ממש, כיוון שלפני כן היה צורך לעבור תהליך ארוך ויקר הכולל פנייה לכל חברות הביטוח והבנקים על מנת לאתר כספים של נפטרים. מלבד זאת, היה צורך להציג מסמכים שונים כמו תעודת פטירה, צו ירושה וכו'. באמצעות הר הכסף, ניתן לאתר בקלות את הכספים האבודים של קרובי משפחה.

איך עובד התהליך?

נכנסים לאתר של הר הכסף מטעם משרד האוצר או פונים אלינו ואנו נבצע בעבורכם את החיפוש, כולל הוצאות דו"חות מסודרים וייעוץ אישי עם סוכן בטוח. בממשק יהיה עליכם להכניס פרטים אישיים של הנפטר כמו מספר תעודת זהות, שנת הנפקת התעודה, לאשר את התקנון ולצפות בכספים האבודים. חשוב להבין שהמידע אינו מלא, אלא יכלול את שמות הגופים בהם יהיו קיימים כספים אובדים.

איתרתם כספים אבודים, מה הלאה?

לאחר איתור הכספים, ניתן  לפנות לגופים בהם קיימים הכספים ולאחר מכן לעבור תהליך של משיכת הכספים, הכולל הבאת מסמכים שונים על פי דרישה. התהליך מורכב מעט וכולל פרוצדורה של טפסים והבאת מסמכים שונים כמו צו ירושה, תעודת פטירה ועוד. כדי לצלוח את התהליך מומלץ להיעזר בחברה המתמחה בתחום שתוכל להעניק לכם ליווי אישי וייעוץ עד לקבלת הכספים.

CHOICE סוכנות לביטוח מזמינה אתכם לפגישה אישית ומקצועית עם סוכן ביטוח, על מנת לאתר כספים אבודים של נפטרים. התהליך נעשה במקצועיות רבה, תוך מתן ייעוץ מקצועי וסיוע בהליך הבירוקרטי עד לקבלת הכספים.

לתיאום פגישה וקבלת הצעה >>>

make a choice

MAKE A CHOICE

דילוג לתוכן