ביטוח חיים (ריסק)

ביטוח חיים הוא אחד הביטוחים שאנו לא רוכשים לעצמנו, אלא לאנשים היקרים לנו. במקרה של חלילה מוות, המוטבים יקבלו פיצוי כספי על פי הסכום שהוגדר מראש, על מנת שיוכלו לשמור על רמת חיים נאותה. ישנם סוגים שונים של ביטוחי חיים, חלקם מכילים חיסכון פנסיוני, וחלקם נקראים 'ריסק', כלומר ללא מרכיב חיסכון.

באופן טבעי קשה מאוד לחשוב על החיים שאחרי, וזהו החשש העיקרי בעת רכישת ביטוח חיים, אולם חשוב להבין שבמקרה של פטירה, הנטל הכלכלי מוטל על בן או בת הזוג, מה שיכול להוביל את המשפחה לבור כלכלי עמוק שלא יוכלו לצאת ממנו. הפיצוי הכספי אומנם לא יכסה על האובדן, אך יוכל לשמש לטובת שמירה על רמת חיים נאותה.

היום משתלם יותר לרכוש ביטוח חיים

בתחילת שנת 2019 הממונה על שוק ההון והביטוח יצר רפורמה בתחום ביטוחי החיים אשר הובילה להוזלה משמעותית של כ- 30% בתעריפי הביטוח. ההוזלה נגרמה כיוון שפוליסות חיים היו מבוססת על נתוני התמותה משנת 2005, אלא שמאז תוחלת החיים עלתה עקב הרפואה המתקדמת, ולכן תעריפי הביטוח התעדכנו וכיום הם נמוכים יותר. אולם, יש צורך לדרוש את ההוזלה והיא איננה אוטומטית.

למי כדאי לרכוש ביטוח חיים ריסק?

ביטוח חיים ריסק מתאים לשכירים ועצמאים, ובמיוחד לאנשים שצריכים לדאוג לאחרים כמו לילדים, לבן או בת הזוג. חשוב להבין שמלבד החסכונות הפנסיונים הקיימים, מומלץ לרכוש גם ביטוח חיים המעניק פיצוי מידי למשפחה במקרה של פטירה. כמו כן, במקרה של משיכת הכספים, קיים פטור ממיסים.

CHOICE סוכנות לביטוח מזמינה אתכם לפגישה אישית ומקצועית עם סוכן ביטוח, על מנת לבחון את האלטרנטיבות השונות ולהציע ביטוח חיים ריסק המתאים עבורכם באופן אישי. צוות הסוכנות זמין לרשותכם תמיד ומעמיד מערך תביעות מקצועי הנלחם בשבילכם בשעת האמת.

לתיאום פגישה וקבלת הצעה >>>

make a choice

MAKE A CHOICE

דילוג לתוכן