ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל מיועד למבוטחים אשר שוהים בחו"ל לתקופה מוגבלת ומוגדרת מראש
עיקר הכיסוי בפוליסה הוא להוצאות רפואיות אך במסגרת הפוליסה קיימת אפשרות לרכוש כיסוי גם למטען (ביטוח כבודה).
מדובר בביטוח שנועד לכסות הוצאות רפואיות לטיפולי חירום ולכן הוא אינו מתאים למי שנוסע לחו"ל לתקופה ארוכה ולמטרת מגורים או עבודה בחו"ל.

כיסוי הוצאות רפואיות בחו"ל במסגרת קופות החולים

תושבי ישראל אשר שוהים בחו"ל ונזקקים באופן בלתי צפוי לטיפול רפואי מרופא או מבית חולים מקומי, אינם זכאים לטיפול רפואי או להחזר כספי במסגרת הסל הבסיסי או במסגרת תכניות השב"ן בעת שהותם בחו"ל.
יוצאים מן הכלל מקרים בהם יוצא המבוטח באישור הקופה לקבלת טיפול רפואי צפוי בחו"ל כגון השתלה או טיפול אחר במסגרת הסל הבסיסי או במסגרת תכנית השב"ן.
יש לציין כי גם במקרה כזה הכיסוי הביטוחי של המבוטח מטעם הקופה מוגבל רק לטיפול הרפואי לשמו יצא המבוטח לחו"ל.
בנוסף, המלווים של החולה אינם מבוטחים בעת שהייתם בחו"ל.

כיסוי הוצאות רפואיות בחו"ל במסגרת חברות הביטוח

חברות הביטוח מציעות לציבור הנוסעים לחו"ל קשת רחבה של תכניות ביטוח אשר מכסות הוצאות רפואיות לטיפול רפואי במצבי חירום בחו"ל. התכניות כוללות כיסויים שונים וייעודיים, בהתאם לצרכי המבוטח, למטרת הנסיעה, ליעד הנסיעה ולמצב בריאותו של המבוטח. קיימות פוליסות המוצעות למטרות או לאוכלוסיות יעד מוגדרות – למשל לתרמילאים השוהים בחו"ל לתקופה ארוכה, לאנשי עסקים השוהים בחו"ל להרבה תקופות קצרות במהלך השנה, לטיילי ספורט אתגרי, ולחופשות משפחתיות קצרות. קיימות גם הרחבות למעוניינים בביטוח מפני החמרה במצב בריאותי קיים בעת חופשתם וגם לנשים בהריון.
רכישת הפוליסה היא קלה יחסית ולרוב ניתן לרכוש אותה באינטרנט או בטלפון ובלא צורך בהליך חיתום רפואי.
עם זאת, כדאי לוודא שהפוליסה שרוכשים אכן מכסה את אופי הטיול אליו אתם מתכננים לטוס ואת מדינת היעד אליה טסים ולכן עדיף להיעזר באיש מקצוע לצורך רכישת הפוליסה.

make a choice

MAKE A CHOICE

דילוג לתוכן