הר הביטוח

אם לא תבדקו בהר הביטוח, לא תחסכו…

הר הביטוח הוא ממשק מהיר לבדיקת הביטוחים הקיימים על שמכם. בשנת 2017 השיק הממונה על הביטוח ושוק ההון את הר הביטוח, על מנת לאפשר לכל אדם לבדוק במהירות את התיק הביטוחי שלו ולדעת על אילו ביטוחים הוא משלם. מדובר על ממשק שאינו כרוך בתשלום ונוח לשימוש.

איך מבצעים את התהליך?

נכנסים לאתר של הר הביטוח מטעם משרד האוצר, או פונים אלינו ואנו נבצע בעבורכם את החיפוש, כולל הוצאות דו"חות מסודרים וייעוץ אישי עם סוכן ביטוח. בממשק יהיה עליכם להכניס פרטים אישיים כמו מספר תעודת זהות, שנת הנפקת התעודה, לאשר את התקנון ולצפות בתיק הביטוח.

אילו ביטוחים ניתן לראות בהר הביטוח?

בהר הביטוח ניתן למצוא את כל הביטוחים הרשומים על שמכם כמו ביטוח בריאות, חיים, ביטוחי רכב, ביטוח דירה, ביטוח עסק, אובדן כושר עבודה וביטוח סיעודי.

מצאתם ביטוחים, מה צריך לבדוק?

מומלץ לבחון את העלויות של הביטוחים השונים, בעיקר את ביטוחי בריאות וחיים שעברו לאחרונה שינויים ורפורמות שונות המטיבות את התנאים, הכיסויים והעלויות. כמו כן, תוכלו לבדוק האם קיים כפל ביטוחי, כלומר שתי פוליסות זהות ולבטל אחת מהן.

אם איתרתם כפל ביטוחי, מה עושים?

כפל ביטוחי נפוץ מאוד, אולם לא כל אחד יודע כיצד להתמודד איתו, כלומר איזה ביטוח עדיף להשאיר והאם מדובר על כיסויים זהים. זו הסיבה שמומלץ לפנות לסוכן ביטוח שיבחן את שתי הפוליסות וייעץ לכם איזה ביטוח מומלץ להשאיר, או שבכלל קיימת אלטרנטיבה טובה יותר בביטוח אחר.

חשוב לציין כי הר הביטוח נותן לנו מידע בסיסי בלבד על הביטוחים השונים, ולא תמיד נוכל לדעת האם המחיר הוגן והאם הכיסויים אכן מתאימים לסטטוס העדכני שלנו. דוגמה קלאסית לפוליסה שאינה עדכנית היא, ביטוחי בריאות שהשתנתה בעקבות הרפורמה  שהייתה 2016. אם בעבר היו עשרות סוגי פוליסות, כיום הדבר שונה בעקבות הרפורמה וקיימות פוליסות אחידות עם כיסויים משתנים.

CHOICE סוכנות לביטוח מזמינה אתכם לפגישה אישית ומקצועית עם סוכן ביטוח, על מנת לבדוק את הביטוחים השונים ולמצוא אלטרנטיבות טובות יותר. התהליך נעשה במקצועיות רבה, תוך מתן ייעוץ מקצועי וסיוע בקבלת ההחלטות הטובות ביותר עבורכם.

לתיאום פגישה >>>

make a choice

MAKE A CHOICE

דילוג לתוכן